Translate

donderdag 13 augustus 2015

Aanpassen dek ruit Nano cube

Na het plaatsen van mijn beide dosator's heb ik de dekruit van mijn nano Cube iets moeten aanpassen. Dit heb ik als volgt gedaan, met een simpele liniaal en een glassnijder, een paar handschoenen voor het breken en een veiligheidsbril.

Na het uitmeten, heb ik op de dek ruit met schilderstape de hoek afgeplakt die ik eraf wilde hebben.


Vervolgens heb ik de metalen liniaal op de tape gelegd zodat ik een mooie geleider had voor de glassnijder. Deze heb ik 2 maal langs de liniaal gehaald zodat ik een mooie rechte snede had.


Vervolgens heb ik de glasplaat op de rand van de tafel gelegd met de snede op de rand, en voorzichtig de hoek eraf gebroken.

Vervolgens met wat fijn waterproof schuurpapier de randjes geschuurd zodat deze niet meer scherp zijn. En klaar is de aangepast dek ruit.


Let op: Dit is geheel op eigen risico. ik sta niet garant voor schade of verwondingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten